Google oglaševanje (AdWords)

Cenovno učinkovit

Google oglaševanje je najbolj učinkovit način pridobivanja strank. Zainteresirane stranke iščejo vaše storitve vsak dan. Vprašanje je, če vas najdejo?

Sledenje

CIlj vsakega podjetnika je, da mu stranka pošlje povpraševanje. Ker se to zgodi v 1% primerov je zelo pomembno, da mu ponudimo alternative v zameno za njegov kontakt.

Ciljno targetiranje

Stranke lahko najdemo tudi na drugih spletnih straneh, ki so povezane z našo vsebino ali vsebujejo določeno ključno besedo, ki je za nas zanimiva.

Strategija

Strateško postavljen budget in optimizacija kampanje bo skoraj v 90% primerih prinesla željeni rezultat. Koliko ste vi pripravljeni vložiti v formiranje prodajnega kanala?

Google oglaševanje deluje 100%

Večina vas se je že spoznala z Google oglaševanjem. Ne malo vas se je tudi opeklo pri izvajanju tovrstnega oglaševanja in ste verjetno mnenja, da tovrstno ogleševanjemne deluje. Možnosti za neuspeh je veliko. Google se je potrudil, da bi zadevo olajšal kolikor se da, ampak ni vse tako enostavno. Za povečanje števila povpraševanj moramo imeti tudi dobre “vabe” in dobro predstavljeno ponudbo. Poleg tega je potrebno podariti še kakšen brezplačni bonbonček, ki ga imamo vsi radi. Kot iskušeni strokovnjak lahko strankam svetujete in jim pomagate do boljše odločitve. Ni res, da stranke iščejo najcenejšega ponudnika. Iščejo ponudnika, kateremu lahko zaupajo.

%

Povečanje števila potencialnih strank

%

Povečanje prodaje

%

Povečanje prepoznavnosti

%

Segmentacija trga

Katere prednosti vam prinaša Google oglaševanje?

Povečanje prodaje

 

Ko nekdo išče po ključnih besedah vaše storitve ali izdelka na Google-u, dobi 10-15 zadetkov na prvi strani. Vprašanje je samo, koga bo izbral. Uspešnost oglasa je okrog 5%, kar pomeni da od 100 strank zamudite 20 potencijalnih strank, ki so vpisale ključno besedo vaše storitve ali izdelka, če niste med oglaševalci. Ali drugače povedano, 20 strank bo šlo vaši konkurenci. Klik stane nekaj centov in to je najmanjša cena, ki jo lahko plačate za tako dobro stranko.

Prepoznavnost podjetja

 

Verjetno vam je znano, da večja prepoznavnost podjetja, pomeni večje zaupanje, ki ima za posledico večjo prodajo. Ker se prepoznavnost podjetja gradi dlje časa je pomembno, da začnemo čim prej in vlagamo nekaj denarja tudi v ta namen. Poskrbite, da stranke spoznajo vašo ponudbo in podjetje. Ko bodo večkrat prišle na vašo spletno stran, se bodo počutile varno, domače in bodo lažje odprle denarnico.

Relevanten obisk

 

Spletno stran ste naredili z razlogom. Morda ste celo slišali, da nekdo iz vaše branže prejema veliko povpraševanj prek spleta in ne more prehvaliti zadevo. To je tudi resnica. V vsaki branži obstajajo igralci, ki zelo dobro izkoriščajo priložnosti na spletu in neznanje konkurence. Ali imajo kakšno skrito orožje? Odgovor je NE. Imajo dobro spletno stran z relevantno vsebino in se trudijo na spletno stran pripeljati relavanten obisk. Obiskovalce, od katerih je vsak izmed njih lahko potencialna stranka. Obiskovalec, ki je vpisal ključno besedo v iskalnik Google in potem prišel na spletno stran, ki mu razlaga prednosti in ugodnosti, ki jih lahko dobi, ter ga poleg tega še kaj poduči, bo zagotovo razmišljal o nakupu. Torej je vse v načinu prodaje in razlage prednosti za potencijalnega kupca.

Spoznajte vaše stranke

 

Večina podjetnikov ne ve kdo obiskuje njihovo stran in iz katerega vira. Brez analitike je težko razumeti, zakaj obiskovalci ne kupujejo na naši spletni strani. Dobro vemo, da je poznavanje strank in ciljne publike ključ do uspeha vsakega biznisa. Res je tudi, da se stranke ne da spoznati čez noč. Treba je razvozlati podatke, pogledati od kot prihajajo, katere strani gledajo in kje se največ zadržujejo. Šele potem jim lahko ponudimo to kar jih zanima in umaknemo to, kar očitno nobenega ne zanima. Tako bomo optimizirali nakupe in usmerili svojo energijio in sredstva v pravo smer.

Zakaj zaupati nam?

 

Čez izkušnje, ki smo jih nabirali leta, smo ugotovili, da večina podjetnikov nima časa, da se ukvarjajo s spletom in  marketingom. Ene to veseli, ampak večini je to breme. Naš pristop temelji na temu, da ponujamo vsakemu opcijo, da si sam vodi kampanjo na iskalniku Google. Mi vam bomo pomagali na začetku. Če tega ne želite in vas prepričamo z našim delom, lahko kampanjo vodimo za vas še naprej. Za večje stranke smo pripravili sistem v katerem se strošek za vodenje kampanje zmanjšuje tekom časa trajanja kampanje.

Vse je transparentno in slednjivo. Želimo graditi dolgoročni odnos, ki temelji na zaupanju in spoštovanju našega dela. Pri nas ni vezav s pogodbo ali podobno. Kampanjo lahko kadarkoli prenesete kam drugam ali jo vodite sami.

Cenik oglaševanja na Google

Dejstvo je, da ne obstaja posel ali oglaševanje, ki je 100% uspešen. Upamo se trditi, da skoraj ni bolj učinkovite metode oglaševanja, kot je Google oglaševanje. Dokler ga ne poskusite, ne boste nikoli odkrili vaš skriti prodajni kanal, ki samo čaka, da ga aktivirate. Za vas smo pripravili pakete oglaševanja, s katerimi lahko ugodno spoznate Google oglaševanje in kaj vam lahko prinese. Po nekaj kampanjah Google oglaševanja vam bomo naredili analizo in vam predstavili vaše potencijale. V vsakem trenutku lahko dobite analizo kampanje za preteklo obdobje.

Katere prednosti vam prinaša Google oglaševanje?

Ne odlašajte z vašo odločitvijo.

Jutri je bo še en dan, ko ste brez dobrega svetovalca za Google oglaševanje ter novih strank.