Facebook oglaševanje
Cenovna učinkovit
Facebook oglaševanje je najbolj učinkovit način pridobivanja strank. Zainteresirane stranke iščejo vaše storitve vsak dan. Vprašanje je: Ali vas najdejo?
Sledenje
CIlj vsakega podjetnika je, da mu stranka pošlje povpraševanje. Ker se to v povprečju zgodi v 1% primerov, je zelo pomembno, da stranki ponudimo alternative v zameno za njegov kontakt.
Ciljno targetiranje
Stranke lahko najdemo tudi na drugih spletnih straneh, ki so povezane z našimi ključnimi besedami ali pa vsebujejo le določeno ključno besedo, ki je za nas zanimiva.
Strategija
Strateško postavljen budget in optimizacija Facebook kampanje bo skoraj v 90% primerov prinesla željeni rezultat. Koliko ste vi pripravljeni vložiti v formiranje prodajnega kanala???
Facebook oglaševanje
Facebook oglaševanje je idealno za nekatere dejavnosti in izdelke. V nekaterih primerih je velikokrat boljši kanal za pridobivanje novih strank kot Google. Razlika med Facebook-om in Google-om je, da so na Facebook-u potrebne nove objave vsaj trikrat tedensko. To pomeni investicijo vašega časa. Facebook je vizualni medij, zato je potrebno poskrbeti za privlačne oglase in fotografije ali video. Facebook je medij, ki poleg pridobivanja strank služi tudi predvsem predstavitvi našega podjetja, storitev in/ali izdelkov bolj podrobno. S strankami se želimo povezati preko Facebooka in jim s tem želimo pokazati našo naklonjenost ter pridobiti njihovo zaupanje. Facebook je odličen za izgradnjo prepoznavnosti blagovne znamke. Komunikacija na Facebooku je direkta, neposredna in hitra. Sledilci vidijo vaše objave, lažje jih je nagovoriti za ponovni nakup, jim predstaviti ugodnosti ali akcijo ter povabiti na testiranje izdelkov in/ali storitev.
%
Povečanje števila potencialnih strank
%
Povečanje prodaje
%
Povečanje prepoznavnosti
%
Segmentacija trga
Kaj vam prinaša FACEBOOK oglaševanje?
Povečanje prodaje
Zakaj je Facebook odličen kanal za povečanje prodaje?
Pomislite, da se ukvarjate s spletno trgovino, morda slikopleskarstom, računovdstvom ali drugimi storitvami in imate 7.000 sledilcev. Pri tem si želite povečati prodajo in si v ta namen zamislite akcijsko ponudbo, ki bi privabila potencialne stranke.
Z dobro objavo, dobro ponudbo in stroškom 5 do10€, lahko vsakemu od vaših 7.000 sledilcev, ki vam sledijo in jim je vaša ponudba všeč, predstavite le-to. V primeru, da se za nakup vašega izdelka ali storitev odloči 0,5% sledilcev, ste 35 ponudb uspešno realizirali za strošek 10€. ENKRATNO!.
Seveda je sprva potrebno pridobiti 7.000 kvalitetnih sledilcev. To se ne bo zgodilo kar čez noč in tudi ne brez vložka časa in denarja. Iz tega naslova se dolgoročno gledano se Facebook oglaševanje vedno izplača.
Prepoznavnost podjetja
Facebook je najboljša platforma za gradnjo prepoznavnosti vaše blagovne znamke. Če vsak sledilec vidi vašo objavo trikrat na teden, se bo zapomnil vaše blagovne znamko in kaj predstavlja.
Verjetno vam je jasno, da večja prepoznavnost podjetja pomeni večje zaupanje, ki za posledico imajo večjo prodajo. Ker se prepoznavnost podjetja gradi dlje časa je pomembno, da začnemo čim prej in vlagamo nekaj denarja v ta namen. Poskrbite, da stranke spoznajo vašo ponudbo in podjetje. Ko bodo večkrat prišle na vašo spletno stran, se bodo počutile domače in bodo lažje odprle denarnico.
Povečanje števila kvalitetnih sledilcev
Sledilci niso samo številka na vaši Facebook strani, ampak so potencijalne stranke, ki jih je potrebno animirati za nakup. Sledilce morate poznati in segmentirati, da bi razumeli njihova dejanja na vaši Facebook strani.
Povečanje števila sledilcev je smisleno edino, če so ti sledilci aktivni in resno zainteresirani za našo ponudbo. Zato jih ni pametno kupovati, ker vam ne bodo nič koristili.
Pevečanje sledilcev je sestavljeno iz planiranja: objav, akcij, oglaševanja, in segmentiranja za obdobje enega leta. Mi vam bomo pomagali sestaviti celoletni marketnški plan, da uresničite vaše realne cilje.
Spoznajte vaše stranke
Večina podjetnikov ne zna kdo obiskuje njihovo Facebook stran in kaj so najbolj zanimivi izdelki/storitve/dogodki.
Brez analitike je teško razumeti zakaj obiskovalci reagirajo na določene objave bolj kot na druge. Določene zakonitosti veljajo, ampak je vsak biznis drugačen in vsaka skupina sledilcev drugačna. Ko spoznamo naše stranke je možno bolj učinkovito planirati prodajne akcije in bolj natančno predvideti povečanje prodaje.
Cenik oglaševanja na Facebook – u
Dejstvo je ne obstaja biznis ali oglaševanje, ki je 100% uspšno. Upamo se trditi, da je uz pravilno postavljeno strategijo na dolgi rok, vsako Facebook oglaševanje prinese več kot katerikoli drugi medij (tiskani ali TV). Dokler ne probate ne morete odkriti potencijalno zelo učinkovit kanal za povečanje prodaje. Facebook je kot bi na lokostrelskem tekmovamnju prodajali puščice, ali ponujali tečaje natančnega streljanja. Vse kar morate narediti je pritegniti več tisoč potencijalnih strank, da sledijo vaši Facebook strani.
Za vas smo pripravili pakete oglaševanja s katerim lahko ugodno spoznate Facebook oglaševanje in kaj vam lahko prinese. Po 3 mesecih oglaševanja vam bomo naredili analizo in vam predstavili vaše potencijale. V vsakem trenutku lahko dobite analizo kampanje za preteklo obdobje.
Cenik oglaševanja na Facebook – u
Mali paket
za začetnike- 200€ gre za Facebook oglaševanje.
- 199€ gre za vodenje kampanje.
Srednji paket
za napredne- 300€ gre za Facebook oglaševanje.
- 299€ je za vodenje kampanje.
Veliki paket
za izkušene- 600€ gre za Facebook oglaševanje.
- 399€ je za vodenje kampanje.
Tujina
za izvoznike- 1000€ gre za Facebook oglaševanje.
- 999€ je za vodenje kampanje.
Ne odlašajte vaše odlučitve.
Jutri je še en dan ko ste brez dobrega svetovalca za povečanje prodaje prek vaše Facebook strani.