Fortuna-pil
Predstavitev
This project aimed to revitalize the client’s digital presence by addressing key challenges such as outdated branding and low online engagement. Our solutions included a complete website overhaul, strategic branding updates, and a robust social media strategy, resulting in enhanced user experience and increased customer interaction.
Za uresničitev vizije in ciljev stranke smo potrebovali:
- Izdelava spletne strani
- Izdelava Logotipa
- Oglaševanje

Kako smo začeli
Stranka je želela, da začne prodajo na svetovnem trgu z omejenim proračunom. Ponudbe večjih agencij so bile previsoke za start-up in je zaradi tega iskal nekoga ki bo lahko naredil enako z omejenim proračunom.
Po predstavitvi produkta in prednosti smo se zavedali da lahko pospešimo prodajo z bistveno nižjim proračunom kot velike agencije. In ratalo nam je.
Vas zanima kako?

Izdelava spletne strani
Spletno stran smo prenovil po uspešni Kickstarter kampanji. Fokus prve prenove je čim bolj predstaviti prednosti produkta in dvigniti zaupanje v blagovno znamko.
To smo dosegli z privabljanjem influencerjev sa YouTube-a ki so naredili pozitivne review naših izdelkov in tako potrdili kvaliteto in tehnične prednosti pred konkurenčimi izdelki.
Druga prenova je sledila ko smo želeli visoko cenovni izdelek podkrepiti z premium embalažo in prenovljeno spletno stranjo, ki je bila edini prodajni center. Prodajni kanali so bili Google oglaševanje, Facebook oglaševanje, Email marketing ter Affiliate marketing.
Oglaševanje
Oglaševanje se je izvajalo na dveh kanalih:
Google Adwords iskalno omrećje smo uporabljali za zakup ključnih besed konkurence in tako se predstavili strankam ki nas še niso poznali.
Prek Google Display omrežja smo naše vizualne oglase postavili na spletne strani ki so vsebovali ključne besede LEGO Technic in LEGO Trains
Prek Google Remarketing-a smo dosegli da smo stranke ki so enkrat prišle na stran spremljali z vizualimi oglasi na drugih spletnih straneh.
Na FAcebook-u smo imeli priložnost izkoristiti njihovo vrhunsko segmentacijo in poznavanje navad njihovih uporabnikov. Tako smo zelo natančno lahko iizbrali interesne skupine: LEGO Technic in. LEGO Trains. Tako smo zelo natančno in z nizkimi stroški na akviciju prišli do željenega rezultata.
Facebook je do danes ostal naš glavni kanal za oglaševanje.

Kaj pravijo naše stranke
Ne znate kako začeti na spletu? Potrebujete pomoč strokovnjakov?
Kontaktirajte nas še danes in si zagotovite boljšo spleto prihodnost.
Garantiramo zadovoljstvo in ponujamo 100% vračilo denarja v primeru da z storitvijo niste zadovoljni.
Torej kaj še čakate?