Used products Ljubljana

Predstavitev 

Used Products Ljubljana je specializirana trgovina za prodajo kakovostnih rabljenih izdelkov po dostopnih cenah. Po odprtju nove poslovalnice v Ljubljani so želeli povečati prepoznavnost blagovne znamke ter privabiti več kupcev – tako v fizično trgovino kot na spletno platformo. Za dosego tega cilja so potrebovali učinkovito digitalno marketinško strategijo, ki bi jih povezala s ciljno publiko in spodbudila rast prodaje.

Za uresničitev vizije in ciljev stranke  smo potrebovali: 
  • Google in Meta oglaševanje

Kako smo začeli

Po temeljiti analizi trga smo zasnovali strategijo, ki temelji na učinkoviti porabi sredstev in natančno optimiziranih oglasnih kampanjah. Namesto generičnega oglaševanja smo se osredotočili na specifične produkte in ciljne skupine, kar je omogočilo boljše rezultate.

Rezultat? Širši doseg, nižji stroški na pridobljenega kupca in opazen dvig prodaje. Poleg tega je Pero Martič ustvaril izjemen video, prilagojen mlajši ciljni publiki, ki smo ga uspešno distribuirali prek platform Facebook in YouTube, s čimer smo dodatno povečali prepoznavnost in angažiranost občinstva.

Oglaševanje na Google in Meta

Natančno ciljanje za maksimalne rezultate

Učinkovito digitalno oglaševanje je ključno za podjetja, ki želijo povečati svojo prepoznavnost in privabiti nove stranke. Used Products Ljubljana je želel izboljšati svojo prisotnost na spletu in povečati prodajo rabljenih izdelkov. Z izkoriščanjem možnosti natančnega ciljanja na obeh platformah smo dosegli pravo občinstvo in povečali učinkovitost oglaševalskih kampanj.

Kaj smo naredili?

  • Google Ads: postavili smo iskalne in prikazne kampanje za povečanje vidnosti blagovne znamke.
  • Meta (Facebook & Instagram) Ads: ustvarili smo prilagojene kampanje, ki so nagovarjale pravo ciljno skupino glede na interese in vedenje uporabnikov.
  • Remarketing strategija: ponovno smo pritegnili obiskovalce spletne trgovine in jih spodbudili k nakupu.
  • Testiranje in optimizacija: ves čas smo spremljali rezultate in prilagajali oglase za boljše konverzije ter optimalno porabo proračuna.

Praktični učinki naše strategije

Z uporabo naprednih možnosti ciljanja na Google in Meta platformah smo dosegli pravo publiko, kar je privedlo do večjega obiska spletne strani, večjega števila povpraševanj in izboljšane stopnje konverzij. Z natančno optimizacijo proračuna in ciljanja smo dosegli višji donos na vložek (ROI) ter povečali prodajo rabljenih izdelkov.

Zaključek?

Skozi ciljno usmerjene oglaševalske kampanje smo Used Products Ljubljana pomagali doseči večjo prepoznavnost in povečati število strank, ki iščejo kakovostne rabljene izdelke po ugodnih cenah.

Kako lahko pomagamo vam?

Ne glede na to, ali želite povečati prodajo prek digitalnega oglaševanja ali optimizirati svoje kampanje, smo tukaj, da vam pomagamo doseči vaše cilje. Kontaktirajte nas še danes in skupaj zgradimo vašo digitalno strategijo!

Kaj pravijo naše stranke

"

"Naše sodelovanje se je začelo s prenovo spletne strani, kjer smo želeli bolj sodoben in funkcionalen pristop. Po uspešno zaključenem projektu smo se odločili razširiti sodelovanje in pričeli z Google oglaševanjem, ki nam je pomagalo doseči nove stranke.

Kasneje smo s pomočjo ekipe Spletnost posneli promocijski video za naš produkt in ustvarili "Uradi sam" video, s katerim smo kupcem še bolj približali uporabo naših izdelkov. Hkrati smo se začeli aktivno predstavljati na družbenih omrežjih, kjer zdaj redno komuniciramo z našo ciljno skupino.

Najbolj mi je všeč to, da lahko marketing popolnoma zaupam ekipi Spletnost. S tem se lahko sam osredotočim na razvoj in vodenje podjetja, brez skrbi o strategiji in izvedbi oglaševanja. Našli smo ekipo, ki resnično razume naše potrebe in zna poskrbeti za rezultate!"

Željko Savić CEO, Ieko d.o.o.

"

"Kot start-up smo iskali agencijo, ki bi nam ponudila celovito podporo pri naši rasti, hkrati pa upoštevala omejen proračun. Večina agencij je ponujala drage storitve, ki niso bile v našem dosegu, zato smo potrebovali partnerja, ki bi razumel naše izzive in znal poiskati optimalne rešitve.

Ko smo ekipi Spletnost predstavili BuWizz, so takoj prepoznali njegov potencial in pripravili strateški načrt, ki je bil finančno sprejemljiv, a hkrati dovolj celovit, da smo lahko učinkovito gradili blagovno znamko. Njihove storitve so bile premišljeno povezane – od digitalnega nastopa do promocije – in so se odlično dopolnjevale pri doseganju našega glavnega cilja: narediti BuWizz nepogrešljiv med uporabniki LEGO® Technic ter zagotoviti njegovo dolgoročno uspešnost in donosnost.

Spletnost je ekipa, ki razume start-upe in zna poiskati rešitve, ki prinašajo rezultate!"

Roni Leben CEO, Fortronik d.o.o.

"

"Naša prejšnja spletna stran je bila zastarela, nefunkcionalna in nam ni omogočala enostavnega dodajanja vsebin. Vedeli smo, da potrebujemo osvežitev, vendar nismo vedeli, kje začeti. Po priporočilu smo stopili v stik s Spletnostjo – in to je bila ena najboljših odločitev, ki smo jih sprejeli!

Ekipa nas je vodila skozi celoten proces prenove, od načrtovanja do končne izvedbe. Poskrbeli so za moderen in privlačen dizajn, izboljšali uporabniško izkušnjo ter optimizirali vsebine za boljšo vidnost na spletu. Še posebej smo bili zadovoljni z njihovo proaktivnostjo – vedno so imeli pripravljene predloge, nas usmerjali z nasveti in nam pomagali sprejemati najboljše odločitve.

Nova spletna stran je izjemno funkcionalna, enostavna za upravljanje in popolnoma prilagojena našim potrebam. Podpora po zaključku projekta je odlična, ekipa se vedno odzove hitro in profesionalno. Spletnost bi brez dvoma priporočili vsem, ki razmišljajo o prenovi ali izdelavi spletne strani!"

Primož Đuričić Žibert Project manager, Dolnov group.