Used products Ljubljana
Predstavitev
Used Products Ljubljana je specializirana trgovina za prodajo kakovostnih rabljenih izdelkov po dostopnih cenah. Po odprtju nove poslovalnice v Ljubljani so želeli povečati prepoznavnost blagovne znamke ter privabiti več kupcev – tako v fizično trgovino kot na spletno platformo. Za dosego tega cilja so potrebovali učinkovito digitalno marketinško strategijo, ki bi jih povezala s ciljno publiko in spodbudila rast prodaje.
Za uresničitev vizije in ciljev stranke smo potrebovali:
- Google in Meta oglaševanje

Kako smo začeli
Po temeljiti analizi trga smo zasnovali strategijo, ki temelji na učinkoviti porabi sredstev in natančno optimiziranih oglasnih kampanjah. Namesto generičnega oglaševanja smo se osredotočili na specifične produkte in ciljne skupine, kar je omogočilo boljše rezultate.
Rezultat? Širši doseg, nižji stroški na pridobljenega kupca in opazen dvig prodaje. Poleg tega je Pero Martič ustvaril izjemen video, prilagojen mlajši ciljni publiki, ki smo ga uspešno distribuirali prek platform Facebook in YouTube, s čimer smo dodatno povečali prepoznavnost in angažiranost občinstva.

Oglaševanje na Google in Meta
Natančno ciljanje za maksimalne rezultate
Učinkovito digitalno oglaševanje je ključno za podjetja, ki želijo povečati svojo prepoznavnost in privabiti nove stranke. Used Products Ljubljana je želel izboljšati svojo prisotnost na spletu in povečati prodajo rabljenih izdelkov. Z izkoriščanjem možnosti natančnega ciljanja na obeh platformah smo dosegli pravo občinstvo in povečali učinkovitost oglaševalskih kampanj.
Kaj smo naredili?
- Google Ads: postavili smo iskalne in prikazne kampanje za povečanje vidnosti blagovne znamke.
- Meta (Facebook & Instagram) Ads: ustvarili smo prilagojene kampanje, ki so nagovarjale pravo ciljno skupino glede na interese in vedenje uporabnikov.
- Remarketing strategija: ponovno smo pritegnili obiskovalce spletne trgovine in jih spodbudili k nakupu.
- Testiranje in optimizacija: ves čas smo spremljali rezultate in prilagajali oglase za boljše konverzije ter optimalno porabo proračuna.
Praktični učinki naše strategije
Z uporabo naprednih možnosti ciljanja na Google in Meta platformah smo dosegli pravo publiko, kar je privedlo do večjega obiska spletne strani, večjega števila povpraševanj in izboljšane stopnje konverzij. Z natančno optimizacijo proračuna in ciljanja smo dosegli višji donos na vložek (ROI) ter povečali prodajo rabljenih izdelkov.
Zaključek?
Skozi ciljno usmerjene oglaševalske kampanje smo Used Products Ljubljana pomagali doseči večjo prepoznavnost in povečati število strank, ki iščejo kakovostne rabljene izdelke po ugodnih cenah.
Kako lahko pomagamo vam?
Ne glede na to, ali želite povečati prodajo prek digitalnega oglaševanja ali optimizirati svoje kampanje, smo tukaj, da vam pomagamo doseči vaše cilje. Kontaktirajte nas še danes in skupaj zgradimo vašo digitalno strategijo!