Scuba Diving Kos
Predstavitev
This project aimed to revitalize the client’s digital presence by addressing key challenges such as outdated branding and low online engagement. Our solutions included a complete website overhaul, strategic branding updates, and a robust social media strategy, resulting in enhanced user experience and increased customer interaction.
Za uresničitev vizije in ciljev stranke smo potrebovali:
- Redizajn spletne strani
- Vodenje socialnih omrežjih
- Oglaševanje
- Vsebinski marketing
- Organizacija dogodkov
- Email marketing
- Affiliate marketing
- Sejemski nastopi

Kako smo začeli
Stranka je želela, da začne prodajo na svetovnem trgu z omejenim proračunom. Ponudbe večjih agencij so bile previsoke za start-up in je zaradi tega iskal nekoga ki bo lahko naredil enako z omejenim proračunom.
Po predstavitvi produkta in prednosti smo se zavedali da lahko pospešimo prodajo z bistveno nižjim proračunom kot velike agencije. In ratalo nam je.
Vas zanima kako?

Redizajn spletne strani
Spletno stran smo prenovil po uspešni Kickstarter kampanji. Fokus prve prenove je čim bolj predstaviti prednosti produkta in dvigniti zaupanje v blagovno znamko.
To smo dosegli z privabljanjem influencerjev sa YouTube-a ki so naredili pozitivne review naših izdelkov in tako potrdili kvaliteto in tehnične prednosti pred konkurenčimi izdelki.
Druga prenova je sledila ko smo želeli visoko cenovni izdelek podkrepiti z premium embalažo in prenovljeno spletno stranjo, ki je bila edini prodajni center. Prodajni kanali so bili Google oglaševanje, Facebook oglaševanje, Email marketing ter Affiliate marketing.
Vodenje Socialnih omrežij
Socialna omrežja je bil pomemben kanal predstavitve izdelka ciljni publiki, ki je svoje kreacije objavljala na Facebook-u. Ciljna skupina je zelo nišna in smo jih na Facebook-u lahko targetirali zelo natančno. Vse do 2021 ko so interese ukinili, zaradi privatnosti podatkov.
Največja koncentracija LEGO Technic fanov je bila v Nemčiji in SAD. Njihov interes smo poskušali ujeti z izdelavo LEGO modelov, kis o bili hitrejši, močnejši ali tehnično bolj dovršeni kot karkoli so prej videli.


Oglaševanje
Oglaševanje se je izvajalo na dveh kanalih:
Google Adwords iskalno omrećje smo uporabljali za zakup ključnih besed konkurence in tako se predstavili strankam ki nas še niso poznali.
Prek Google Display omrežja smo naše vizualne oglase postavili na spletne strani ki so vsebovali ključne besede LEGO Technic in LEGO Trains
Prek Google Remarketing-a smo dosegli da smo stranke ki so enkrat prišle na stran spremljali z vizualimi oglasi na drugih spletnih straneh.
Na FAcebook-u smo imeli priložnost izkoristiti njihovo vrhunsko segmentacijo in poznavanje navad njihovih uporabnikov. Tako smo zelo natančno lahko iizbrali interesne skupine: LEGO Technic in. LEGO Trains. Tako smo zelo natančno in z nizkimi stroški na akviciju prišli do željenega rezultata.
Facebook je do danes ostal naš glavni kanal za oglaševanje.
Snemanje videov
Največji izziv vsakega podjetja je ustvarjanje vsebin. Kot majhna ekipa smo se odločili za tedensko objavljanje YouTube videov. V vbidejih bi predstavljali naše izdelke ki so bile ugrajene v LEGO modele. Na ta način smo dvigovali prepoznavnost blagovne znamke BuWizz, kot tudi predstavljali prednosti naših izdelkov potencialnim strankam.
Videe smo uporabljali tudi za objave na socialnih omrežjih. Pri snemanju videov smo naredili serijo fotografij ki so bile namenjene za objave na socialnih omrežjih. Tako smo z minimalnim vložkom maksmimalno izkoristili pridobljene vsebine.
Organizacija dogodkov
Že od samega začetka smo organizirali dogodke za naše sledilce, podpornike in fane.
Na začetku so to bili enodnevni pikniki za naše podpornike iz Slovenije. Po 6 letih smo zrasli in organizirali dvodnevi internacionalni dogodek z 30 tekmovalci iz 10 drćav evrope in sveta. Celo iz ZDA in Novega Zelanda so prišli samo da bi bili del tega dogodka in skupine ki se tam zbira.
V zadnjih letih smo se začeli udeleževati LEGO sejmov. Po prvem smo začeli dobijati povabila od organizatorjev za sejme v Nemčiji, Franciji, in po celi Evropi. V ZDa smo se predstavljali prek naših Partnerjev in smo postali glavni sponzorji na LEGO Combat lige. Tako smo za minimalni vložek predstavili naš brand na sejmih v Hustonu, Bostonu, New Yorku.
Email marketing
Tako kot pri vsakem biznisu je email marketing eden od najbolj učinkovitih načinov za pospeševanje prodaje, kot tudi obveščanja ter vzdrževanja stika z obstoječimi strankami.
Največji izziv pri email marketingu je kako privabiti stranke da pustijo svoj email naslov, ter dovoli da jim pošiljate promocijska sporočila.
Pri BuWizz-u smo ugotovili da je najbolj zanimiva vsebina, ki jo lahko ustvarimo za naše oboćevalce brezplačna navodila za gradnjo modelov. In ustvarili smo jih nekaj. Zraven smo dodali če nekaj navodil od naših partnerjev.
Na ta način smo dobili odličen vir email naslovov in dodatno izkoristili plačljivi obisk naše spletne strani.


Affiliate marketing
Affiliate marketing je odličen kanal kvalitetnega obiska in prodaje. Posebej je primeren za stranke z manjšim marketing proračunom.
Gre za prevsmerjanje potencialih kupcev, od strane vaših partnerjev (Affiliate), na vašo spletno stran v zameno za procent od prodaje.
Na ta način plačujete samo za dejansko prodajo in ne za obisk, kot pri Meta, Google, in ostalih.
Procenti so odvisni od izdelka, in se gibljejo med 3-15 %.
Partnerji so posebej učinkoviti pri nišnih izdelkih.
Nastopi na sejmih
Sejem je dogodek na katerem pričakujete veliko število potencialnih kupcev v kratkem času. Glede na to da stranke pridejo dobesedno pred vas, vam organizatorji za to zaračunajo najem prostora. Najemnine so običajno visoke in se gibljejo od 500-50.000 EUR in več.
Prednosti sejma za manjša podjetja, so da lahko predstavijo svoj izdelek večji množici in ugotovijo kaj njihove stranke iščejo ali kaj jih skrbi. Odlični so tudi za iskanje partnerjev.
BuWizz se je predstavil svojim strankam na sejmih v Nemčiji, in posredno prek partnerjev v USA, Australiji in Franciji.
Za sejemske napstope smo pripravili: Letake, Pingvine, Posterje, Zastave, Majice, Kape, Nalepke, Stojalo za izdelke v cilju boljše predstavitve blagovne znamke in izkloristek dragocenega časa na sejmu.
Na sejmu je pomembno, tako kot pri oglasih na drućabnih medijih, imeti “Attention grabber”. Neki kar bo pritegnilo pozornost in poskrbelo da vas stranke same sprašujejo po izdelkih. V drugem primeru su tudi učinkovite lepe hostese, ki usmerjajo stranke do vas.
Zanimivosti sodelovanja
Kaj pravijo naše stranke
Ne znate kako začeti na spletu? Potrebujete pomoč strokovnjakov?
Kontaktirajte nas še danes in si zagotovite boljšo spleto prihodnost.
Garantiramo zadovoljstvo in ponujamo 100% vračilo denarja v primeru da z storitvijo niste zadovoljni.
Torej kaj še čakate?