Združenje kmečkih sirarjev Slovenije
Predstavitev
Združenje kmečkih sirarjev Slovenije povezuje domače proizvajalce sira in mlečnih izdelkov ter skrbi za promocijo njihovih kakovostnih izdelkov. Poleg tega je cilj povečati ozaveščenost širšega občinstva o kvaliteti in raznolikosti domačih sirov, kar dokazujejo različni znaki kakovosti. Kljub močni tradiciji so prepoznali potrebo po digitalni preobrazbi, ki bi jim omogočila večjo prepoznavnost, boljši dostop do potrošnikov in učinkovitejšo prodajo.
Za uresničitev vizije in ciljev stranke smo potrebovali:
- Izdelava spletnega portala in trgovine
- Postavitev Instagram strani
- Google in Meta oglaševanje
- Vodenje družabnih omrežij

Kako smo začeli
Združenje je že imelo spletno stran, vendar je bila potrebna celovita prenova, ki bi omogočila boljšo predstavitev članov, njihovih izdelkov in izboljšano uporabniško izkušnjo. Prav tako so želeli olajšati iskanje informacij o sirarjih in njihovih izdelkih, zato smo implementirali napredni iskalnik ter vsakega sirarja predstavili na lastni strani s podrobnostmi o kmetiji, izdelkih in ostalimi pomembnimi informacijami.
Poleg prenove spletne strani so želeli tudi povečati prepoznavnost na družbenih omrežjih in izboljšati svojo promocijo preko digitalnega oglaševanja. Zasnovali smo strategijo, ki združuje izboljšano spletno platformo, aktivno vodenje družbenih omrežij in ciljno usmerjeno oglaševanje za promocijo dogodkov, kot je **4. Festival slovenskih sirov**.
Vas zanima, kako smo to dosegli?

Prenova spletnega portala in trgovine
Boljša uporabniška izkušnja in večja dostopnost
Obstoječa spletna stran je potrebovala prenovo, ki bi omogočila boljšo predstavitev sirarjev in olajšala dostop do njihovih izdelkov. Cilj je bil ustvariti platformo, ki ne le informira, ampak tudi povezuje kupce in proizvajalce.
Kaj smo naredili?
- Prenovili smo spletni portal z moderno zasnovo in izboljšano uporabniško izkušnjo.
- Vzpostavili smo napredni iskalnik, ki omogoča hitro iskanje sirarjev in njihovih izdelkov.
- Za vsakega sirarja smo ustvarili individualno predstavitveno stran s podrobnostmi o kmetiji in ponudbi.
- Optimizirali smo stran za hitrost in enostavno navigacijo.
Praktični učinki naše strategije
Nova spletna platforma je omogočila lažje iskanje izdelkov, boljšo predstavitev sirarjev in povečala obisk spletne trgovine.
Vodenje družbenih omrežij
Aktivna skupnost in stalna komunikacija
Družbena omrežja so ključen komunikacijski kanal za povezovanje z obstoječimi in potencialnimi kupci. Za združenje smo prevzeli vodenje profilov na Facebooku in Instagramu ter vzpostavili redno komunikacijo z občinstvom.
Kaj smo naredili?
- Načrtovali smo vsebinsko strategijo za redno objavljanje kakovostnih vsebin.
- Povezali smo objave z oglaševalskimi kampanjami za maksimalen doseg in konverzije.
Praktični učinki naše strategije
Z aktivnim vodenjem družbenih omrežij smo okrepili skupnost okoli blagovne znamke, povečali angažiranost sledilcev in pripomogli k večji prepoznavnosti ter prodaji izdelkov.


Google in Meta oglaševanje
Ciljno usmerjena promocija dogodka in prodaje vstopnic
S ciljanimi digitalnimi oglaševalskimi kampanjami smo dosegli pravo občinstvo in povečali obisk spletnega portala ter trgovine. Poleg tega smo zasnovali kampanjo za promocijo in prodajo vstopnic za 4. Festival slovenskih sirov, ki je privabil ljubitelje kakovostnih sirov. Festival je potekal na prestižni lokaciji Brdo pri Kranju, kar je še dodatno pripomoglo k zanimanju in uspešnosti dogodka.
Kaj smo naredili?
- Google Ads: pripravili smo iskalne in prikazne oglase za doseganje potrošnikov, ki iščejo lokalne mlečne izdelke in dogodke povezane s kulinariko.
- Meta (Facebook & Instagram) Ads: ustvarili smo prilagojene kampanje, ki so nagovarjale ljubitelje tradicionalnih in ekoloških izdelkov.
- Remarketing strategija: ponovno smo nagovorili obiskovalce spletnega portala in jih spodbudili k nakupu vstopnic za festival.
- Optimizacija kampanj: spremljali smo rezultate in prilagajali oglase za boljšo učinkovitost ter maksimalen doseg prave publike.
Praktični učinki naše strategije
Z natančno ciljanimi kampanjami smo povečali obisk spletne trgovine, izboljšali prepoznavnost združenja in uspešno promovirali 4. Festival slovenskih sirov na lokaciji Brdo pri Kranju. Kampanja je dosegla visoko stopnjo konverzij, kar je privedlo do večje prodaje vstopnic in večjega obiska dogodka.
Zaključek
Skozi celovito digitalno preobrazbo smo Združenju kmečkih sirarjev Slovenije pomagali povečati prepoznavnost, izboljšati prodajo in povezati lokalne proizvajalce s širšim krogom potrošnikov. Prav tako smo z uspešno oglaševalsko kampanjo povečali obisk in prodajo vstopnic za 4. Festival slovenskih sirov, kar je pripomoglo k večji ozaveščenosti o pomenu in kakovosti domačih sirov.
Kako lahko pomagamo vam?
Če želite nadgraditi svojo spletno prisotnost, optimizirati oglaševanje ali zgraditi močno skupnost na družbenih omrežjih, smo pravi partner za vas. Kontaktirajte nas še danes in pomagali vam bomo doseči vaše cilje!

Google in Meta oglaševanje
Ciljno usmerjena promocija za promocijo dogodka
S ciljanimi digitalnimi oglaševalskimi kampanjami smo dosegli pravo občinstvo in povečali obisk spletnega portala ter trgovine. Poleg tega smo zasnovali kampanjo za promocijo in prodajo vstopnic za **4. Festival slovenskih sirov**, ki je privabil ljubitelje kakovostnih sirov.
Kaj smo naredili?
- Google Ads: pripravili smo iskalne in prikazne oglase za doseganje potrošnikov, ki iščejo lokalne mlečne izdelke in dogodke povezane s kulinariko.
- Meta (Facebook & Instagram) Ads: ustvarili smo prilagojene kampanje, ki so nagovarjale ljubitelje tradicionalnih in ekoloških izdelkov.
- Remarketing strategija: ponovno smo nagovorili obiskovalce spletnega portala in jih spodbudili k nakupu vstopnic za festival.
- Optimizacija kampanj: spremljali smo rezultate in prilagajali oglase za boljšo učinkovitost ter maksimalen doseg prave publike.
Praktični učinki naše strategije
Z natančno ciljanimi kampanjami smo povečali obisk spletne trgovine, izboljšali prepoznavnost združenja in uspešno promovirali 4. Festival slovenskih sirov. Kampanja je dosegla visoko stopnjo konverzij, kar je privedlo do večje prodaje vstopnic in večjega obiska dogodka.