Združenje kmečkih sirarjev Slovenije

Predstavitev 

Združenje kmečkih sirarjev Slovenije povezuje domače proizvajalce sira in mlečnih izdelkov ter skrbi za promocijo njihovih kakovostnih izdelkov. Poleg tega je cilj povečati ozaveščenost širšega občinstva o kvaliteti in raznolikosti domačih sirov, kar dokazujejo različni znaki kakovosti. Kljub močni tradiciji so prepoznali potrebo po digitalni preobrazbi, ki bi jim omogočila večjo prepoznavnost, boljši dostop do potrošnikov in učinkovitejšo prodajo.

Za uresničitev vizije in ciljev stranke  smo potrebovali: 
  • Izdelava spletnega portala in trgovine
  • Postavitev Instagram strani
  • Google in Meta oglaševanje
  • Vodenje družabnih omrežij

Kako smo začeli

Združenje je že imelo spletno stran, vendar je bila potrebna celovita prenova, ki bi omogočila boljšo predstavitev članov, njihovih izdelkov in izboljšano uporabniško izkušnjo. Prav tako so želeli olajšati iskanje informacij o sirarjih in njihovih izdelkih, zato smo implementirali napredni iskalnik ter vsakega sirarja predstavili na lastni strani s podrobnostmi o kmetiji, izdelkih in ostalimi pomembnimi informacijami.

Poleg prenove spletne strani so želeli tudi povečati prepoznavnost na družbenih omrežjih in izboljšati svojo promocijo preko digitalnega oglaševanja. Zasnovali smo strategijo, ki združuje izboljšano spletno platformo, aktivno vodenje družbenih omrežij in ciljno usmerjeno oglaševanje za promocijo dogodkov, kot je **4. Festival slovenskih sirov**.

Vas zanima, kako smo to dosegli?

Prenova spletnega portala in trgovine

Boljša uporabniška izkušnja in večja dostopnost

Obstoječa spletna stran je potrebovala prenovo, ki bi omogočila boljšo predstavitev sirarjev in olajšala dostop do njihovih izdelkov. Cilj je bil ustvariti platformo, ki ne le informira, ampak tudi povezuje kupce in proizvajalce.

Kaj smo naredili?

  • Prenovili smo spletni portal z moderno zasnovo in izboljšano uporabniško izkušnjo.
  • Vzpostavili smo napredni iskalnik, ki omogoča hitro iskanje sirarjev in njihovih izdelkov.
  • Za vsakega sirarja smo ustvarili individualno predstavitveno stran s podrobnostmi o kmetiji in ponudbi.
  • Optimizirali smo stran za hitrost in enostavno navigacijo.

Praktični učinki naše strategije

Nova spletna platforma je omogočila lažje iskanje izdelkov, boljšo predstavitev sirarjev in povečala obisk spletne trgovine.

Google in Meta oglaševanje

Ciljno usmerjena promocija dogodka in prodaje vstopnic

S ciljanimi digitalnimi oglaševalskimi kampanjami smo dosegli pravo občinstvo in povečali obisk spletnega portala ter trgovine. Poleg tega smo zasnovali kampanjo za promocijo in prodajo vstopnic za 4. Festival slovenskih sirov, ki je privabil ljubitelje kakovostnih sirov. Festival je potekal na prestižni lokaciji Brdo pri Kranju, kar je še dodatno pripomoglo k zanimanju in uspešnosti dogodka.

Kaj smo naredili?

  • Google Ads: pripravili smo iskalne in prikazne oglase za doseganje potrošnikov, ki iščejo lokalne mlečne izdelke in dogodke povezane s kulinariko.
  • Meta (Facebook & Instagram) Ads: ustvarili smo prilagojene kampanje, ki so nagovarjale ljubitelje tradicionalnih in ekoloških izdelkov.
  • Remarketing strategija: ponovno smo nagovorili obiskovalce spletnega portala in jih spodbudili k nakupu vstopnic za festival.
  • Optimizacija kampanj: spremljali smo rezultate in prilagajali oglase za boljšo učinkovitost ter maksimalen doseg prave publike.

Praktični učinki naše strategije

Z natančno ciljanimi kampanjami smo povečali obisk spletne trgovine, izboljšali prepoznavnost združenja in uspešno promovirali 4. Festival slovenskih sirov na lokaciji Brdo pri Kranju. Kampanja je dosegla visoko stopnjo konverzij, kar je privedlo do večje prodaje vstopnic in večjega obiska dogodka.

Zaključek

Skozi celovito digitalno preobrazbo smo Združenju kmečkih sirarjev Slovenije pomagali povečati prepoznavnost, izboljšati prodajo in povezati lokalne proizvajalce s širšim krogom potrošnikov. Prav tako smo z uspešno oglaševalsko kampanjo povečali obisk in prodajo vstopnic za 4. Festival slovenskih sirov, kar je pripomoglo k večji ozaveščenosti o pomenu in kakovosti domačih sirov.

Kako lahko pomagamo vam?

Če želite nadgraditi svojo spletno prisotnost, optimizirati oglaševanje ali zgraditi močno skupnost na družbenih omrežjih, smo pravi partner za vas. Kontaktirajte nas še danes in pomagali vam bomo doseči vaše cilje!

Kaj pravijo naše stranke

"

"Naše sodelovanje se je začelo s prenovo spletne strani, kjer smo želeli bolj sodoben in funkcionalen pristop. Po uspešno zaključenem projektu smo se odločili razširiti sodelovanje in pričeli z Google oglaševanjem, ki nam je pomagalo doseči nove stranke.

Kasneje smo s pomočjo ekipe Spletnost posneli promocijski video za naš produkt in ustvarili "Uradi sam" video, s katerim smo kupcem še bolj približali uporabo naših izdelkov. Hkrati smo se začeli aktivno predstavljati na družbenih omrežjih, kjer zdaj redno komuniciramo z našo ciljno skupino.

Najbolj mi je všeč to, da lahko marketing popolnoma zaupam ekipi Spletnost. S tem se lahko sam osredotočim na razvoj in vodenje podjetja, brez skrbi o strategiji in izvedbi oglaševanja. Našli smo ekipo, ki resnično razume naše potrebe in zna poskrbeti za rezultate!"

Željko Savić CEO, Ieko d.o.o.

"

"Kot start-up smo iskali agencijo, ki bi nam ponudila celovito podporo pri naši rasti, hkrati pa upoštevala omejen proračun. Večina agencij je ponujala drage storitve, ki niso bile v našem dosegu, zato smo potrebovali partnerja, ki bi razumel naše izzive in znal poiskati optimalne rešitve.

Ko smo ekipi Spletnost predstavili BuWizz, so takoj prepoznali njegov potencial in pripravili strateški načrt, ki je bil finančno sprejemljiv, a hkrati dovolj celovit, da smo lahko učinkovito gradili blagovno znamko. Njihove storitve so bile premišljeno povezane – od digitalnega nastopa do promocije – in so se odlično dopolnjevale pri doseganju našega glavnega cilja: narediti BuWizz nepogrešljiv med uporabniki LEGO® Technic ter zagotoviti njegovo dolgoročno uspešnost in donosnost.

Spletnost je ekipa, ki razume start-upe in zna poiskati rešitve, ki prinašajo rezultate!"

Roni Leben CEO, Fortronik d.o.o.

"

"Naša prejšnja spletna stran je bila zastarela, nefunkcionalna in nam ni omogočala enostavnega dodajanja vsebin. Vedeli smo, da potrebujemo osvežitev, vendar nismo vedeli, kje začeti. Po priporočilu smo stopili v stik s Spletnostjo – in to je bila ena najboljših odločitev, ki smo jih sprejeli!

Ekipa nas je vodila skozi celoten proces prenove, od načrtovanja do končne izvedbe. Poskrbeli so za moderen in privlačen dizajn, izboljšali uporabniško izkušnjo ter optimizirali vsebine za boljšo vidnost na spletu. Še posebej smo bili zadovoljni z njihovo proaktivnostjo – vedno so imeli pripravljene predloge, nas usmerjali z nasveti in nam pomagali sprejemati najboljše odločitve.

Nova spletna stran je izjemno funkcionalna, enostavna za upravljanje in popolnoma prilagojena našim potrebam. Podpora po zaključku projekta je odlična, ekipa se vedno odzove hitro in profesionalno. Spletnost bi brez dvoma priporočili vsem, ki razmišljajo o prenovi ali izdelavi spletne strani!"

Primož Đuričić Žibert Project manager, Dolnov group.