Eno izmed zlatih pravil Growth hacking-a je zagotoviti, da je vse izmerljivo.
S tem, ko se strogo držimo tega načela, smo lahko pripravljeni o najprimernejšem naslednjem ukrepu, ki bo temeljil na trdih podatkih.
Ne predpostavite, da znate kako razmišljajo vase stranke. Testirajte in ugotovite koliko ste zgrešili.
Ena metoda, je sledenje vsaki povezavi, ki jo postavimo v naš e-poštni naslov, naše socialne medije, oglaševanje in dobro … povsod!
Prednosti, ki jih lahko vidimo v naši analitiki, na primer, kateri kanali socialnih medijev ali katera e-poštna sporočila pripeljejo največ obiska na naši spletni strani.
Ali odstotek prometa na spletnem mestu, ustvarjen prek e-pošte, v primerjavi s plačilom nasproti družabnim medijem.
Skratka, zmogljivost vseh skupnih povezav je mogoče izmeriti in rezultate pregledati v storitvi Google Analytics.
To naredimo z ustvarjanjem kod za sledenje UTM (Urchin Tracking Module) za vsako posamezno povezavo, ki jo delimo. Prepričan sem, da ste jih že videli, toda če tega niste storili, so videti tako:
Običajno so razdeljeni na 3 različne dele, imenovane “UTM parametri”.
- Vir (Google, Facebook, Twitter, Mailchimp itd.)
-
Medij (socialno, e-poštno, cpc, prikaz, baner, Affiliate itd.)
- Mampanja (brezplačna preizkusna različica, delavnica, ozaveščanje, sept2017 itd.)
Preberite ta članek (engleska verzija), ki vam pove vse, kar morate vedeti o UTM.
Na voljo vam je tudi priročna Google Chrome razširitev s katero lahko olajšate ustvarjanje UTM kod.
Če imate velik povezav je smisleno da jih organizirate in olajšate sebi delo. To lahko naredite z Excelom in Bit.ly orodjem. Navodila lahko najdete tukaj.
Imate vprašanje? Samo zadeti odgovor, beremo vsako e-pošto!
Upam, da vam je blog pomagal.
Srečno
Recent Comments