Uvod: Zakaj staviti na kratke videe na YouTubu?

Kratki videoposnetki so v zadnjih letih postali izjemno priljubljeni in že močno vplivajo na svet digitalnega marketinga. Platforma YouTube s formatom YouTube Shorts dosega ogromno občinstvo – ti kratki videi beležijo več kot 70 milijard ogledov na dan (Video advertising tips for Shorts – Think with Google).

Uporabniki – še posebej generacija Z – se množično odzivajo na to formo; kar 96 % pripadnikov generacije Z namreč na YouTubu gleda tako kratke kot dolge videe (Make YouTube part of your marketing strategy – Think with Google). To pomeni, da lahko blagovne znamke skozi kratke videe dosežejo širok spekter ljudi na eni sami platformi. Pomembno je tudi, da 40 % uporabnikov YouTube Shorts sploh ne uporablja TikToka ali Instagrama (Reels), medtem ko je 84 % uporabnikov TikToka in 88 % uporabnikov Reelsov že na YouTube Shortsu (Make YouTube part of your marketing strategy – Think with Google). Če torej YouTube (in njegovi kratki videi) niso del vaše marketinške strategije, zamujate priložnost, da nagovorite velik del občinstva (Make YouTube part of your marketing strategy – Think with Google).

YouTube ni le ogromna skupnost gledalcev, temveč tudi okolje z visoko stopnjo vključenosti. Uporabniki tam aktivno sodelujejo s vsebinami in oglasi – všečkajo, komentirajo in delijo. V maju 2024 so denimo oglasi znotraj YouTube Shorts zabeležili več kot milijardo všečkov v enem samem mesecu (Video advertising tips for Shorts – Think with Google), kar priča o tem, da dobra kratka video vsebina lahko pritegne in navduši uporabnike podobno kot organski posnetki. Za mala podjetja in marketinške začetnike to odpira dostopno pot do velikega občinstva: z nekaj kreativnosti in razumevanja platforme lahko tudi z omejenimi viri ustvarijo učinkovite video oglase, ki ne delujejo vsiljivo, temveč se zlijejo z običajnimi vsebinami in pritegnejo pozornost. Spodaj predstavljamo ključne trende in praktične nasvete, kako izkoristiti kratke YouTube videe za uspešno oglaševanje – od ustvarjanja pristnih oglasov do povezovanja z obstoječimi trendi in skupnostmi oboževalcev.

(Mobile Filming Photos, Download The BEST Free Mobile Filming Stock Photos & HD Images) Dve mladi ustvarjalki vsebin snemata vlog s pametnim telefonom – kratki videi omogočajo pristen, priložnostni pristop, ki gledalcem deluje bolj oseben.

YouTube Shorts doseže edinstveno občinstvo

Kot smo omenili, ima YouTube Shorts izjemen doseg, ki zajema tudi uporabnike, ki jih na drugih platformah sploh ne najdemo (Make YouTube part of your marketing strategy – Think with Google). Za male podjetnike to pomeni, da lahko z oglaševanjem na YouTubu dosežejo povsem novo publiko brez potrebe po vzpostavljanju prisotnosti na več različnih omrežjih. YouTube je postal stičišče, kjer se prepletajo množična kultura in nišne skupnosti ustvarjalcev – prav tu lahko vaše sporočilo najde tako širšo javnost kot specifične interesne skupine.

Kratka oblika videa je pri tem posebej učinkovita, saj gledalce nagovori tam, kjer preživijo veliko časa in iščejo hitro zabavo ali informacije. YouTube Shorts oglasi se v povprečju gledajo dlje, dobijo več všečkov in jih gledalci ocenjujejo kot bolj osebno relevantne v primerjavi z oglasi na TikToku (2024’s best creative storytelling YouTube ads – Think with Google). To kaže, da se občinstvo na YouTubu bolj poveže z oglasi v obliki kratkih videov – verjetno zato, ker se ti oglasi ujemajo z vsebino, ki jo tam že gledajo. Poleg tega YouTube ponuja fleksibilnost formatov: čeprav gre pri Shortsu za maksimalno 60-sekundne posnetke, v praksi niso omejeni zgolj na nekaj sekund. Nekatere uspešne blagovne znamke (npr. Spanx in Apple) so dosegle odlične rezultate z oglasi, dolgimi skoraj eno minuto ali več, kar dokazuje, da tudi malce daljši kratki video lahko obdrži pozornost gledalcev (2024’s best creative storytelling YouTube ads – Think with Google). YouTube je pravzaprav dom tako kratkih kot dolgih zgodb – analiza več kot 13.000 uspešnih oglasov je pokazala, da se skoraj polovica najboljših YouTube oglasov ne drži klasičnih dolžin 15, 30 ali 60 sekund (2024’s best creative storytelling YouTube ads – Think with Google). Kot oglaševalec imate torej svobodo, da zgodbo poveste v 8 sekundah ali 8 minutah, kar na drugih platformah ni običajno.

Nasvet: Če šele začenjate, razmislite, kje se nahaja vaše občinstvo. Velika verjetnost je, da so že na YouTubu. Z oglasi na Shorts lahko dosežete uporabnike, ki jih morda z drugimi kanali ne bi (Make YouTube part of your marketing strategy – Think with Google), obenem pa izkoristite navado uporabnikov, da na YouTubu gledajo različne formate videov (Make YouTube part of your marketing strategy – Think with Google). Začnite z enostavnim kratkim videom, ki predstavi vašo ponudbo ali zgodbo, in ga objavite na YouTube Shortsu – doseženi rezultati vas utegnejo presenetiti.

Oglasi, ki se zlijejo z okolico (bodi avtentičen)

Pri ustvarjanju kratkih video oglasov za YouTube je ključno, da se ti oglasi ne “počutijo” kot oglasi, temveč kot naravni del vsebine. Uporabniki brez oklevanja preskočijo videe, ki se jim zdijo dolgočasni ali preveč prodajno naravnani (Video advertising tips for Shorts – Think with Google). Zato se izogibajte estetike in tona klasičnih oglasov. Namesto poplave prodajnih sloganov in preveč zloščenih kadrov raje uberite pristen, sproščen pristop. Blagovne znamke so ugotovile, da subtilen, umirjen ton deluje bolje kot agresivna prodajna predstavitev (Video advertising tips for Shorts – Think with Google). Pravzaprav so nekateri najboljši oglasi na YouTube Shorts videti kot posnetki, ki bi jih ustvarili sami uporabniki – morda so to dejansko obstoječi uporabniški videi, ki jih je blagovna znamka odkrila in uporabila (npr. odzivi, ocene izdelkov, zabavni posnetki) (Video advertising tips for Shorts – Think with Google). Ta “naredi sam” (DIY) estetika se bolje ujema z ostalo vsebino na Shortsu in zato lažje odzvanja pri gledalcih (Video advertising tips for Shorts – Think with Google).

Ključno je, da ujamete pozornost v prvih sekundah, ne da bi pri gledalcu sprožili občutek, da gleda oglas. Predstavite svoj izdelek ali sporočilo na način, ki dopolnjuje zabavo ali informativnost, ki jo uporabnik že pričakuje. Recimo, namesto klasične reklame za šampon posnemite kratek “nasvet iz resničnega življenja” o negi las, posnet na domač, oseben način. Vizualno se prilagodite vertikalnemu formatu in mobilni izkušnji – večina Shorts posnetkov je vertikalnih in gledanih na telefonu, pogosto tudi v tišini, zato dodajte napise ali grafiko, če je potrebno. Pomislite, kako bi vsebino predstavil prijatelj prijatelju, ne oglaševalec stranki.

(Mobile Filming Photos, Download The BEST Free Mobile Filming Stock Photos & HD Images) Dve prijateljici doma snemata kratek plesni video s telefonom. Neformalni, zabavni posnetki, ki posnemajo uporabniško vsebino, se v Shortsih obnesejo najbolje.

Pri doseganju avtentičnosti se obnesejo naslednji pristopi:

  • Govorite neposredno v kamero: Posnemite sebe ali nekoga iz ekipe, kako nagovarja gledalce kot osebni znanec, morda z vprašanjem ali zanimivo trditvijo takoj na začetku. Tako boste vzpostavili intimen, pristen stik. Na primer, lahko začnete z: “Ste se kdaj vprašali, kako [rešitev problema]…?” – tak pristop je uspešno uporabil portal Consumer Affairs (Video advertising tips for Shorts – Think with Google).
  • Angažirajte resnične ljudi namesto igralcev: Namesto slavnega obraza raje uporabite vsakdanje ljudi, morda celo koga od vaših zadovoljnih strank. Naj uporabljajo pogovorni, sproščen jezik, kot bi govorili s prijateljem (Video advertising tips for Shorts – Think with Google). Gledalci zaupajo takšni predstavitvi bolj kot bleščeči reklami s slavnimi osebami. (Dejansko 73 % gledalcev YouTuba bolj zaupa vplivnežem kot zvezdnikom (Video advertising tips for Shorts – Think with Google).)
  • Vizualno se prilagodite platformi: Izogibajte se preveč “poslovnemu” videzu. Posnetek, ki je rahlo zrnast, posnet s telefonom iz roke ali z osnovnim stojalom, lahko izpade bolj pristen kot pa popolnoma studijsko dodelan oglas. Pomislite na priljubljene TikTok ali Instagram zgodbe – pogosto so spontanega videza. Vaš oglas naj bo podoben, da se zlije z ostalo vsebino in ne zmoti uporabnikove izkušnje (Video advertising tips for Shorts – Think with Google).

Pristnost in sodelovanje z ustvarjalci

Eden najučinkovitejših načinov, da vaši kratki videi izpadejo pristno, je sodelovanje z ustvarjalci vsebin (t. i. influencerji). Sodelovanje z vplivneži ali priljubljenimi ustvarjalci na YouTubu prinese dvojno korist: njihova prisotnost daje vsebini pečat verodostojnosti, hkrati pa izkoristite njihov že obstoječi doseg in skupnost oboževalcev. Študije kažejo, da oglasi, ki se pojavijo v sklopu ustvarjalčeve vsebine ali ob njej, dosegajo boljše rezultate na vseh stopnjah uporabniške poti v primerjavi z oglasi ob ne-ustvarjalni (npr. generični) vsebini (Make YouTube part of your marketing strategy – Think with Google). Ustvarjalci imajo namreč poseben odnos s svojo publiko – gledalci 98 % bolj zaupajo priporočilom YouTube ustvarjalcev kot priporočilom na drugih platformah (Make YouTube part of your marketing strategy – Think with Google). To zaupanje se lahko prenese tudi na vašo blagovno znamko, če z ustvarjalcem sodelujete.

Kako lahko majhno podjetje izkoristi ta trend? Ni vam treba sodelovati z veliko zvezdo YouTuba. Poiščite mikro-vplivneže ali ustvarjalce znotraj vaše niše, ki imajo predano občinstvo, čeprav morda manjše številke sledilcev. Na primer, če prodajate domače milne izdelke, lahko sodelujete z ustvarjalko, ki snema videe o naravni kozmetiki. Skupaj lahko posnamete kratek tutorial ali izziv, kjer uporabi vaš izdelek. Takšna vsebina bo delovala kot priporočilo od zaupanja vredne osebe, ne kot klasičen oglas.

Neposredna integracija ustvarjalcev v oglase deluje odlično tudi pri večjih blagovnih znamkah. Urban Decay je denimo sodeloval z lepotnima vlogerkama pri predstavitvi svoje palete senčil Naked in s tem dosegel 3 % porast namere po nakupu ter kar 278 % porast spletnih iskanj povezano z izdelkom (2024’s best creative storytelling YouTube ads – Think with Google). To je odličen dokaz, da lahko pristna predstavitev izdelka skozi ustvarjalca sproži konkreten odziv občinstva. Tudi manjše podjetje lahko doseže merljive učinke – morda več obiska na spletni strani ali povečano zanimanje na družbenih omrežjih – če v kampanjo vključi ustvarjalca, ki resnično rezonira z njihovo ciljno skupino.

Nasvet: Pri sodelovanju z ustvarjalci jim zaupajte nekaj ustvarjalne svobode. Dajte jim kratek povzetek sporočila (t. i. brief), potem pa naj posnamejo vsebino na svoj način (Video advertising tips for Shorts – Think with Google). Njihov stil in pristop sta to, zaradi česar jim občinstvo zaupa, zato naj oglas odraža njihovo osebnost. Rezultat bo verjetno videoposnetek, ki bolj naravno promovira vaš izdelek/storitev, hkrati pa navduši občinstvo. YouTube celo omogoča uporabo t. i. Partnership Ads, kjer lahko obstoječe ustvarjalčeve videe povežete s svojim oglaševalskim računom in jih promovirate kot oglase (Make YouTube part of your marketing strategy – Think with Google) – če imate kakšen dober uporabniški ali ustvarjalčev video o vaši znamki, to izkoristite.

Pridobi pozornost v prvih sekundah

Ne glede na to, ali ustvarjate video sami ali z vplivneži, prvih nekaj sekund videa je kritičnih. Uporabniki Shortsov hitro drsijo med videi in če jih v tem kratkem času nič ne pritegne, gredo naprej. Kako torej doseči, da se ustavijo pri vašem oglasu?

  • Začnite z močnim “kaveljcem”: To je lahko provokativno vprašanje, zanimiva trditev ali vizualno presenečenje. Na primer: “Ste vedeli, da lahko v 10 sekundah izboljšate svoj dan?” – takoj zatem pa pokažite vaš izdelek v akciji. Bodite kreativni in razmislite, kaj bi vašo ciljno stranko najbolj zanimalo ali zabavalo v prvih 2–3 sekundah.
  • Takoj pokažite blagovno znamko na naraven način: Če gradite prepoznavnost, jasno pokažite, za kaj gre, a bodite domiselni. Namesto statičnega logotipa raje vključite izdelek ali element znamke v zgodbo videa. Na primer, če oglašujete kavni lokal, naj se video začne z bližnjim posnetkom penaste kave z vašim logotipom na skodelici. Google svetuje, da je znamčenje najbolje umestiti kot del zgodbe, ne vsiljeno, saj mora delovati naravno (Video advertising tips for Shorts – Think with Google).
  • Dodajte poziv k dejanju (CTA): Če želite, da gledalci nekaj naredijo (npr. obiščejo vašo spletno stran, izkoristijo popust, delijo video dalje), jim to povejte. Naj bo ta poziv vključen čim prej in jasno. Analiza je pokazala, da najuspešnejši kratki oglasi pogosto vsebujejo poziv k dejanju ali interakciji – bodisi k nakupu ali deljenju – in da se takšna direktnost v kratkem formatu obrestuje (Video advertising tips for Shorts – Think with Google). To ne pomeni, da mora biti oglas ukazovalen; lahko je preprost napis “Potegni navzgor za več” ali pa ustno povabilo ustvarjalca: “Poglejte opis videa za posebno kodo za popust“. Pomembno je, da gledalcu olajšate naslednji korak, ko ga video pritegne.

Pri kratkih videih torej ni časa za oklevanje – v nekaj trenutkih morate sporočiti bistvo in zaintrigirati gledalca. Dobra novica je, da to ne zahteva nujno velikih sredstev ali produkcije; bolj kot to šteje iznajdljivost in razumevanje svojega občinstva. Vedno si postavite v vlogo gledalca: kaj bi pritegnilo vas, da bi video pogledali do konca?

Izkoristi obstoječe vsebine in eksperimentiraj

Mnogi začetniki v video oglaševanju se ustrašijo misli, da morajo za vsako platformo ustvariti popolnoma unikatno vsebino. V resnici lahko že z obstoječimi materiali precej eksperimentirate in preizkusite, kaj deluje. Če ste denimo pripravili kratek video za Instagram Reels ali TikTok, poskusite njegovo različico objaviti tudi kot YouTube Shorts oglas. Seveda bodite pozorni na format (razmerje stranic 9:16) in morda prilagodite dolžino ali napise, vendar vam ni treba čakati, da ustvarite popolnoma novo kampanjo, preden se podate na YouTube (Video advertising tips for Shorts – Think with Google) (Video advertising tips for Shorts – Think with Google). Morda boste ugotovili, da vaš obstoječi video tam pridobi povsem novo občinstvo.

Ko vidite, kaj vam prinaša rezultate, pa lahko postopoma izboljšujete in prilagajate. Najboljši oglasi na Shortsu so pogosto tisti, ki so bili optimizirani za platformo – pomeni, da so ustvarjeni z mislijo na vertikalni format, hitre prehode in interaktivnost. Vendar v začetni fazi ne odlašajte z objavo zato, ker nimate “popolnega” videa za YouTube. Preizkušanje je del procesa. YouTube celo spodbuja oglaševalce, naj eksperimentirajo z različnimi dolžinami in slogi, kar smo že omenili: platforma omogoča več svobode kot klasični oglasi, zato lahko ugotovite, da bo nepričakovano dolg (ali kratek) posnetek pri vašem občinstvu odmeval (2024’s best creative storytelling YouTube ads – Think with Google).

Nasvet: Preglejte svojo obstoječo video knjižnico. Imate kakšne posnetke (morda z dogodkov, predstavitev izdelkov, izjave zadovoljnih strank ipd.), ki bi jih lahko priredili v kratko obliko? Sodobna orodja za urejanje videa omogočajo hitro obrezovanje in dodajanje napisov. Morda lahko iz daljšega posnetka izluščite 15-sekundni “highlight”, ki bo odličen oglas. Tudi fotografije lahko animirate v kratek slideshow video. Bistvo je, da začnete z nečim – potem pa merite odziv (ogledi, kliki, komentarji) in se sproti učite, kaj najbolje deluje.

Poleg tega bodite pozorni na branding: tudi če ponovno uporabite vsebino, poskrbite, da je vaša blagovna znamka prepoznavna na prijeten, ne vsiljiv način. Blagovna znamka naj bo naravno vtkana v zgodbo, ki jo pripovedujete (Video advertising tips for Shorts – Think with Google). Če recimo uporabite posnetek zadovoljnega kupca, dodajte v kotu video vaš logotip ali naslov trgovine, a tako, da ne odvrača pozornosti od same vsebine. Ko gre za kratke videe, je doslednost (v tonu in vizualni podobi) skozi različne platforme lahko v plus – uporabniki vas lažje prepoznajo, če ohranite podoben slog, hkrati pa prilagodite podrobnosti vsaki platformi.

Kreativnost brez omejitev: pripovedovanje zgodb

YouTube kot platforma omogoča nekaj, kar klasični mediji pogosto ne: skoraj neomejeno ustvarjalno svobodo glede dolžine in formata oglasov. V preteklosti so bili oglasi strogo omejeni (na primer 30-sekundni TV spot). Na YouTubu pa lahko vaša zgodba traja toliko, kot zahteva – bodisi le par sekund ali pa nekaj minut, če je vsebina res zanimiva (2024’s best creative storytelling YouTube ads – Think with Google). To ne pomeni, da naj bi majhna podjetja zdaj začela snemati petminutne oglase, je pa pomembno vedeti, da kreativnost ni omejena. Če imate dobro idejo za zgodbo, jo lahko uresničite brez strahu, da bi presegli neko umetno omejitev.

Najboljši oglasi na YouTubu v letu 2024 so izkoristili to svobodo za ustvarjanje raznovrstnih in poglobljenih zgodb (2024’s best creative storytelling YouTube ads – Think with Google). Nekateri so zelo čustveni, drugi humorni, tretji informativni – skupno jim je, da so iskali nove načine za pritegnitev občinstva. Na primer, avtomobilska znamka Volvo je namesto klasičnega kratkega oglasa posnela štiriminutni mini-film z zgodbo iz dveh perspektiv, da bi poudarila pomembnost varnosti v njihovem novem modelu (2024’s best creative storytelling YouTube ads – Think with Google). Takšna zgodba gledalca posrka in mu v spominu ostane veliko močneje kot generičen 30-sekundni oglas. Po drugi strani pa so znamke kot Louis Vuitton ustvarjale daljše vsebine, npr. 11-minutni pogovor med kreativnim direktorjem in igralko Emo Stone, s čimer so dosegle 20 % daljši ogled videa od povprečja v panogi (2024’s best creative storytelling YouTube ads – Think with Google) – dokaz, da občinstvo na YouTubu bo gledalo daljšo vsebino, če je zanimiva.

Kaj se iz tega nauči manjši oglaševalec? Predvsem to, da ste na YouTubu lahko drzni in drugačni. Ni nujno, da se omejite na “oglasne šablone”, ki ste jih vajeni drugod. Če menite, da lahko vašo zgodbo bolje poveste v 45 sekundah namesto 15, poskusite! Če imate idejo za kratek filmček, ki predstavi filozofijo vaše znamke, ga uresničite in objavite – morda ne kot primarni oglas, temveč kot vsebino na vašem kanalu, ki jo nato oglašujete ciljnemu občinstvu. Ljudje cenijo kreativnost in dobro zgodbo. YouTube celo opaža, da se meja med oglasi in vsebino vedno bolj zabrisuje (2024’s best creative storytelling YouTube ads – Think with Google) – najboljši oglasi so tisti, ki jih ljudje radi pogledajo, ne le “zdržijo”. Če vaš oglas gledalcu pričara emocijo ali ponudi novo spoznanje, ste na dobri poti, da pridobite njegovo zvestobo, ne le enkratne klike.

Seveda pa pazite, da zgodba ne zasenči bistva – kaj oglašujete. Naj bo ustvarjalnost v službi vašega sporočila: če je cilj prodati izdelek, poskrbite, da se bo gledalec ob koncu zavedal, kaj ponujate in zakaj je to relevantno zanj. To lahko dosežete subtilno, skozi kontekst zgodbe, ali z jasno razkritim sporočilom na koncu – odvisno od sloga videa. Glavno sporočilo in identiteta blagovne znamke morata zasijati, četudi se izrazita na nek nov, umetniški način.

Vključevanje skupnosti in trendov

YouTube ni le platforma, je ekosistem skupnosti oboževalcev in globalnih trendov. Začetniki v marketingu imajo danes izjemno priložnost, da svojo znamko vključijo v širši kulturni pogovor. Kako? Tako, da se navežejo na trende, teme in skupnosti, ki že obstajajo na YouTubu.

Raziskave kažejo, da se oboževalci na YouTubu ne ustavijo le pri gledanju – 54 % generacije Z pravi, da so del oboževalske skupnosti, ki je njihovi bližnji prijatelji ne poznajo (2024’s best creative storytelling YouTube ads – Think with Google). To pomeni, da se na YouTubu oblikujejo nišne skupnosti okoli glasbe, iger, lepotnih vsebin, tehnologije, hobijev itd., kjer se ljudje povezujejo globalno. Blagovne znamke vseh velikosti lahko najdejo uspeh, če se pristno vključijo v te passion skupnosti.

Nekaj primerov večjih blagovnih znamk, ki so to dobro izkoristile:

Kaj pa manjše podjetje? Recimo, da imate trgovino z namiznimi igrami. Na YouTubu obstajajo cele skupnosti, posvečene določeni igri ali žanru iger. Lahko bi posneli kratek humorističen video, ki bo razumljiv ljubiteljem te igre (npr. kakšen notranji vic ali referenca, ki kroži med oboževalci). S tem pokažete, da razumete njihovo strast in ste del tega sveta. Video se bo med njimi verjetno delil bolj organsko, saj ne bo dojeman kot klasična reklama, temveč kot še ena zanimiva vsebina v njihovem fandomu.

Drug način vključevanja skupnosti je uporaba uporabniško ustvarjene vsebine. Če opazite, da je nek uporabnik ali stranka ustvaril odličen posnetek z vašim izdelkom (npr. smešen TikTok, oceno ali celo kritiko), razmislite, kako bi to vključili v svoj marketing. Podjetje KitchenAid je šlo celo tako daleč, da je iz duhovitega komentarja stranke naredilo pesem in video oglas, ki je navdušil YouTube publiko – ljudje so v komentarjih pisali, da jih je prav oglas pritegnil k ogledu celotnega videa (2024’s best creative storytelling YouTube ads – Think with Google). To je skrajni primer, a nauk je jasen: poslušajte svoje občinstvo in se poigrajte z njihovo vsebino ali referencami. Tako se bodo počutili cenjene, vi pa boste izstopali kot znamka, ki je “na tekočem” s tem, kar se dogaja.

Nazadnje, spremljajte večje dogodke in trendovske teme. Čeprav si kot manjše podjetje težko privoščite sponzorstvo olimpijskih iger ali sodelovanje na velikem festivalu, lahko ustvarite vsebine, ki so tematsko povezane. Če poteka kak pomemben dogodek (šport, kulturni, lokalni praznik), premislite, ali se lahko vaše sporočilo naveže nanj. Ključno je to storiti iskreno in s spoštovanjem do skupnosti. Če boste del širše zgodbe na način, ki nekaj prispeva (naj bo to nasvet, humor ali navdih), vas bodo gledalci nagradili s pozornostjo.

(Watching Video On Smartphone Photos, Download The BEST Free Watching Video On Smartphone Stock Photos & HD Images) Uporabniki kratke videe večinoma gledajo na mobilnih napravah. Če jih vsebina pritegne, jo bodo z veseljem pogledali, četudi gre za oglas – še posebej, če ta odraža njihove interese in strasti.

Zaključek: Priložnost za male oglaševalce

Kratki videoposnetki na YouTubu predstavljajo ogromno priložnost za začetnike v marketingu in mala podjetja. Omogočajo vam, da z relativno enostavnimi in poceni sredstvi dosežete široko in raznoliko občinstvo, ki je pripravljeno gledati in sodelovati, če jih nagovorite na pravi način. Ključ do uspeha je v razumevanju kulture platforme: oglas naj bo zanimiv, pristno predstavljen in dodaja vrednost gledalčevi izkušnji, namesto da jo prekinja.

Naj vas ne bo strah eksperimentirati. Kot smo videli, se trend v digitalnem oglaševanju pomika proti vsebinam, ki zabrišejo mejo med oglasom in vsebino – oglasi, ki ne izgledajo kot tipični oglasi, a vseeno učinkovito prenesejo sporočilo. YouTube Shorts je idealen poligon za tak pristop. Naučite se iz zgoraj omenjenih primerov: vključite ustvarjalce ali stranke, pripovedujte zgodbo, navežite se na kulturo in trende. Tudi z majhnim proračunom lahko posnamete kratek video, ki bo v pravem tonu dosegel srca vaše ciljne skupine bolj kot katerakoli klasična reklama.

Za konec, ne pozabite meriti rezultatov in se učiti. YouTube ponuja analitiko – poglejte, koliko ljudi gleda vaše Shorts oglase do konca, klikne na povezave ali komentira. To vam bo dalo dragocene povratne informacije, katere vrste vsebin delujejo. Sčasoma boste svoj pristop izpopolnili. Kdo ve – morda bo prav vaša naslednja kratka video kampanja tista, ki bo postala primer dobre prakse na Think with Google! Do takrat pa pogumno zajemite kreativnost, ki jo omogočajo kratki YouTube videi, in jo pretvorite v uspešne oglase.

Viri: Ta povzetek temelji na spoznanjih iz več člankov na platformi Think with Google, ki obravnavajo učinkovitost kratkih videov v oglaševanju, strategije za YouTube Shorts ter kreativno pripovedovanje zgodb v oglasih (Video advertising tips for Shorts – Think with Google) (Make YouTube part of your marketing strategy – Think with Google) (Make YouTube part of your marketing strategy – Think with Google) (Video advertising tips for Shorts – Think with Google) (2024’s best creative storytelling YouTube ads – Think with Google) (2024’s best creative storytelling YouTube ads – Think with Google) (2024’s best creative storytelling YouTube ads – Think with Google) (Video advertising tips for Shorts – Think with Google) (Video advertising tips for Shorts – Think with Google) (Video advertising tips for Shorts – Think with Google) (Video advertising tips for Shorts – Think with Google) (Make YouTube part of your marketing strategy – Think with Google) (2024’s best creative storytelling YouTube ads – Think with Google) (Video advertising tips for Shorts – Think with Google) (Video advertising tips for Shorts – Think with Google) (2024’s best creative storytelling YouTube ads – Think with Google) (2024’s best creative storytelling YouTube ads – Think with Google) (2024’s best creative storytelling YouTube ads – Think with Google) (2024’s best creative storytelling YouTube ads – Think with Google) (2024’s best creative storytelling YouTube ads – Think with Google) (2024’s best creative storytelling YouTube ads – Think with Google), ki so jih ustvarili strokovnjaki za digitalni marketing pri Googlu. Priporočamo, da obiščete originalne članke na Think with Google za poglobljeno branje in dodatne primere dobre prakse.